Wat doet mijn camera?

Fotograferen is heerlijk om te doen. Mooie, leuke, spannende, bijzondere en gewone momenten vastleggen zoals jij dat wilt. Hoe maak ik nou dé foto van dat moment? Wat wil ik dat de camera doet? En hoe weet ik wat de camera doet? Wanneer moet ik wat doen? Hoe krijg ik nou die mooie kleuren? Allemaal vragen die in deze cursus behandeld gaan worden. Om deze vragen te beantwoorden gaan we leren wat sluitertijd, ISO en diafragma is. Hoe werkt de licht meting en de scherpstelling. En ook hoe deze kunnen samenwerken zoals jij dat wilt. Hoe dit beïnvloed kan worden om creatieve beelden te maken. Leer de automatische standen begrijpen en ze toe te passen. Maar ook compositie, kaderen, en perspectief komen aan bod. Met leuke praktijk opdrachten en bespreken van foto’s leer je de mogelijkheden van het fotograferen beter te begrijpen. De cursus bestaat uit 4 les avonden en 1 praktijk dag. Tijdens de les avonden bespreken we eerst enkele praktijk opdrachten, waarbij we leren hoe er is gefotografeerd. Daarna komt de theorie aan bod. Hierdoor wordt de praktijk en de theorie samen gebracht. Iedere les-avond wordt afgesloten met een nieuwe opdracht voor de volgende les. Voor de eerste lesdag krijg je al gelijk een praktijk opdracht mee. Tijdens de praktijkdag gaan we op een locatie (binnen of buiten) fotograferen, met een gezellige lunch en veel foto praat.

Door de opbouw van de cursus is het mogelijk je aansluitend te verdiepen in bijv. portret-, macro fotografie of foto-bewerking.

De cursus kosten zijn € 179,00, inclusief een handig digitaal naslagwerk.

 

Koffie, thee en de lunch op de praktijkdag zijn inbegrepen.

 

Cursustijden 19.30 - 22.00 uur en de praktijkdag van 10.00 - 14.00 uur.

 

 

Nieuwe data gepland!

We starten weer met de cursus

"Haal meer uit je camera".

 

Cursusdata:

 

Cursus  april 2018

Dinsdag 27 maart, 3, 10

en 17 april  2018

 

en/of

 

Donderdag 29 maart, 5, 12

en 19 april 2018

 

Praktijkdag zondag 22 april 2018

in overleg.

 

Bij onvoldoende inschrijvingen zal de cursus in overleg op een ander moment plaatsvinden.

 

 Heb je vragen of wil je je aanmelden dan kan dat via cursus@patrickbongartz.nl

 

 

 

 

Meld je hier aan!

© Patrick Bongartz Fotografie  \ Burgemeester v/d Mortelstraat 1a  \ 5431 CK  Cuijk  \ 0485-769022  06-22502677  \ info@patrickbongartz.nl